UPOZORNĚNÍ: Ve dnech 1.7 - 6.7.2022 máme dovolenou a tak veškeré objednávky přijaté od 30.6.22 po 12h budou vyřizovány od 7.7.2022. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

Reklamace

Pokud už Vás potkala ta nepříjemná situace, že některý ze zakoupených produktů nefunguje zcela správně, rádi bychom Vám alespoň co nejvíce pomohli a poradili s řešením takovýchto komplikací. Reklamace u nás se nemusíte vůbec obávat! Vždy se snažíme, abyste měli s celým reklamačním procesem co nejméně starostí.

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost HairCosmetics Shop s.r.o je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

V případě reklamce zboží vždy postupujte následovně:
- nejprve nás kontaktujte, nejlépe emailem na info@vlasy-kosmetika.cz, často jsme schopni problém se zbožím vyřešit, aniž by bylo nutné reklamované     zboží zasílat na naši adresu, pokud to možné není, postupujte podle návodu dále
- reklamované zboží zašlete na naši adresu HairCosmetics Shop s.r.o, Velká Dlážka 40, 75002 Přerov.
- pro zasílání zboží zpět volte nejlevnější možnost doručení, proplaceny budou pouze účelně vynaložené náklady za přepravu. Příplatky za pojištění, křehké, expresní a jiné doplňkové služby proplaceny nebudou.
- do balíku vložte:
    - kopii faktury
    - průvodní dopis s textem "Reklamuji zboží se závadou...", ve kterém zřetelně uveďte popis závad zboží a aktuální kontakt na Vás.
      Formulář ke stažení zde.
- po obdržení balíku Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace zboží, samotná reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů
- záruční doba pro fyzické osoby (spotřebitele) je 24 měsíců od data zakoupení produktu, pro podnikatele (nákup zboží na IČ) je záruční doba 12 měsíců
- záruční doba na kapacitu akumulátorů (které jsou součástí zboží) je 6 měsíců (záruka se nevztahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí)

Náhradní díly jsou určeny pouze k odborné montáži, a proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž odborně způsobilou osobou (instalatér, elektroservis, apod.), která má oprávnění takovou činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži náhradního dílu s uvedením technologického postupu a vykonaných prací, z nichž vyplývá, že na určité zboží (nutno uvést typ zboží a výrobní číslo) byl instalován náhradní díl, který je předmětem reklamace. Vrácení náhradního dílu v zákonné lhůtě bude umožněno pouze v případě, že nebude tento náhradní díl žádným způsobem použitý nebo instalovaný.

Podrobné informace o reklamacích (práva z vadného plnění) naleznete v obchodních podmínkách.